Mediafax Monitorizare adaugă Facebook la monitorizarea web
Mediafax
Monitorizare completează monitorizarea web oferită clienţilor
cu peste 12.500 de pagini de Facebook, urmărite în timp real. Odată
cu lansarea monitorizării de Facebook, care se adaugă celei de
site-uri, bloguri şi Twitter, Mediafax Monitorizare devine un
furnizor de servicii complete de monitorizare a mediului
online.
Noul tip de monitorizare le dă posiblitatea agenţiilor de PR şi
specialiştilor în comunicare din companii să afle ce se scrie
despre brandurile sau produsele lor pe mai mult de 12.500 de pagini
de Facebook. Serviciul monitorizează toate postările de pe wall-ul
acestor pagini: atât postările deţinătorilor paginii, cât şi cele
ale utilizatorilor care scriu acolo. La fel ca în cazul presei
scrise sau a celei online, monitorizarea reţelei de socializare se
face pe baza cuvintelor cheie definite de clienţii Mediafax
Monitorizare.
Paginile de Facebook monitorizate sunt pagini ale brandurilor media
din România, ale unor companii, ONG-uri, instituţii publice,
ambasade, precum şi ale persoanelor publice care sunt prezente pe
reţeaua de socializare prin fan pages în locul conturilor cu
prieteni.
Spre deosebire de alte servicii de pe piaţă, care urmăresc numărul
de fani ai paginilor şi care se adresează celor care gestionează
aceste pagini, Mediafax Monitorizare oferă
specialiştilor în PR un instrument de informare privind postările
de pe Facebook care fac referire la companiile sau produsele
lor.
Toate aceste postări se regăsesc în raportul de monitorizare web la
care clienţii au acces pe www.monitorizare.mediafax.biz
şi care mai cuprinde trei categorii de surse online: site-uri,
bloguri şi Twitter.
"Monitorizarea de Facebook furnizată de Mediafax
Monitorizare se bazează pe un algoritm care asigură
relevanţa şi acurateţea rezultatelor. Un alt atu este faptul că
clienţii pot stabili perioada de căutare după un cuvânt cheie
pentru a obţine o arhivă a rezultatelor mai vechi", spune Andra
Voiculescu, Publisher Mediafax Monitorizare.
Lansarea monitorizării de Facebook are loc la şapte luni după ce
Mediafax Monitorizare şi-a extins serviciul de
monitorizare a mediului online dinspre site-uri de ştiri înspre
bloguri şi Twitter. În prezent, Mediafax Monitorizare urmăreşte
peste 55.000 de surse online (956 site-uri de ştiri, 26.400
bloguri, 15.200 conturi de Twitter şi 12.695 pagini de
Facebook).