300 ediţii BUSINESS Magazin, 300 filozofii de afaceri
Cele mai interesante idei de afaceri dezvăluite pentru BUSINESS Magazin în decursul ultimilor şase ani de lideri ai mediului de afaceri sunt reunite în numărul 300 al revistei, din 18 octombrie 2010.
Ediţia aniversară BUSINESS Magazin grupează 300
de filozofii de afaceri ale unor executivi şi antreprenori care
şi-au pus amprenta asupra business-ului local. De la Mişu
Negriţoiu, Ion Ţiriac şi Radu Gheţea la Liliana Solomon, Mariana
Gheorghe şi Dan Şucu, declaraţiile managerilor scot la iveală
concepţia lor de afaceri în maniera clară şi accesibilă în care
BUSINESS Magazin a abordat toate subiectele, din 6 octombrie 2004,
data apariţiei primului număr, până acum.
"Este foarte important să ne amintim aşa cum se vedea România şi
viaţa noastră în fiecare săptămână, prin vorbele celor care făceau
agenda zilei: antreprenorii din IT şi telecom care îşi vindeau
afacerile în 2006, consultanţii care nu îşi mai vedeau capul de
fuziuni şi achiziţii prin anul 2007, dezvoltatorii imobiliari care
făceau profituri uriaşe până în 2008 sau managerii care se declarau
profund surprinşi de efectele pe care criza internaţională le-a
avut în România începând din 2009", spune Ionuţ Bonoiu,
redactor-şef BUSINESS Magazin.
Din 300 de piese, cover story-ul ediţiei aniversare face puzzle-ul
convingerilor după care managerii şi-au condus afacerile în ultimii
şase ani. Printre declaraţiile selectate de redactorii BUSINESS
Magazin se numără:
Ion Ţiriac, fondator Ţiriac Holdings: "M-aş fi
dezvoltat la cub dacă aş fi mers pe credit. Valoarea unui om de
afaceri nu constă în câţi bani are, ci în accesul pe care îl are la
bani"
Liliana Solomon, CEO Vodafone: "Diferenţa în
business o fac cei care se gândesc la «dacă», şi nu cei care spun
că vor creşte şi la anul oricum"
Dinu Patriciu, fost CEO Rompetrol: "Cine are
lichidităţi e mare"
Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom: "Credeam că
avionul a decolat şi că începem să zburăm. Criza ne-a adus însă
înapoi la sol şi trebuie să recunosc că n-am ştiut prea bine cum să
reacţionez"
Camelia Şucu, preşedinte Class Living: "Un om de
afaceri nu ştie ce să mai facă pentru a-şi investi banii. Toţi,
dacă s-ar putea"
Mihai Ghyka, CEO Bergenbier: "Stilul de afaceri
atunci şi acum? O comparaţie între o tricicletă şi un bolid de
Formula 1"
Lansată în toamna anului 2004, ca prima revistă săptămânală de
afaceri de pe piaţa locală, BUSINESS Magazin a publicat în cele 300
de ediţii ale sale analize despre efectele celor mai importante
evenimente economice, profiluri ale antreprenorilor locali care au
beneficiat de anii de creştere economică, dar şi poveşti despre
supravieţuitorii şi învinşii crizei.
Revista este citită în prezent de 74.000 de persoane săptămânal şi
are cel mai mare procent de manageri între cititorii săi (58%),
precum şi cei mai mulţi cititori cu venituri ridicate şi studii
superioare dintre publicaţiile economice, conform celor mai recente
date de audienţă ale Biroului Român de Audit al Tirajelor (SNA
FOCUS, iulie 2009 - iulie 2010).